Eindelijk WiFi! - Reisverslag uit Outjo, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Eindelijk WiFi! - Reisverslag uit Outjo, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Eindelijk WiFi!

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

30 September 2014 | Namibië, Outjo

Hoi allemaal,

Een aantal dagen waren verstoken van enige vorm van internetconnectiviteit, maar inmiddels hebben we in een Duitse backerei ons genesteld en zijn we voorzien van koffie, chocoladetaart en WiFi. We zitten nu in het stadje Outjo om de voorraden weer aan te vullen en een band te repareren (grote naald van een struik in gereden).

De afgelopen dagen hebben we ontzettend veel gezien en gedaan. Daarvan hebben we per dag wat notities gemaakt en deze heb ik hier onder geplakt. Hopelijk lukt het en komt het allemaal goed over, want het is nogal een gepruts op de iPad. Het kan zijn dat er wat dingen of opmerkingen dubbel in voorkomen, maar dat is de kracht van de herhaling zullen we maar zeggen zullen we maar zeggen.....

Here we go....

============================

Waterberg plateau 25-09

Gisteren zijn we aangekomen op/bij/in Waterberg plateau. Na een autorit van zo'n 270 kilometer. Je leert de auto op die manier snel en goed kennen. De ballon banden zorgen er enerzijds voor dat de carrosserie een seconde later de beweging van de banden volgen, maar anderzijds schiet je ook niet in de stress als de ondergrond opeens erg mul wordt. De brandstoftank is lekker groot en dubbel uitgevoerd. De 160 liter diesel brengt ons zo'n 1280 kilometer ver. Voltanken is een serieuze investering van €150,-. Gelukkig is de diesel goedkoper dan een fles Cola.

We hebben vooralsnog voornamelijk op asfalt gereden. Een kilometer of 20 gravel en 5 kilometer mul zand. Alles was prima te doen, maar we beraden ons wel op een nieuwe hobby tijdens het rijden. Er zijn zo weinig bochten en er is zo weinig verkeer dat we hele Perzisch tapijten bij elkaar kunnen loomen (ook hier is loomen een rage) zonder ook maar een gevaarlijke situatie te creëeren. Gelukkig houdt mijn iPod de sfeer er goed (jawel, de hilux heeft een iPod aansluiting

• 30 September 2014 - 10:41

Truus De Graaf:

Fijn iets van jullie te horen. Weliswaar een klein stukje van jullie belevenissen ontvangen, maar de rest volgt misschien nog. Geniet van de koffie en chocoladetaart. Liefs.

• 30 September 2014 - 12:52

Thijs En Nelleke:

Net als Truus kunnen wij helaas maar een stukje lezen, het plakken is dus niet helemaal gelukt. Maar dat was toch fijn om van jullie te horen. Geniet lekker verder en we blijven uitkijken naar het vervolg.

• 30 September 2014 - 20:04

Pa En Thea:

Fijn weer iets van jullie te lezen. Ook wij kunnen niet alles lezen, maar dat zal nog wel een keer komen. Hoe groot is zo'n naald als hij een autoband lek steekt? De volgende struik maar met grote bocht passeren.
    Veel plezier op het vervolg van de reis en zodra er weer een wifi komt lezen we weer wat van jullie.