Klaar voor de Kalahari, geen foto's geen video's - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Klaar voor de Kalahari, geen foto's geen video's - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Klaar voor de Kalahari, geen foto's geen video's

Door: M&M

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

11 Mei 2017 | Botswana, Ghanzi

Hi allemaal,

We zijn helemaal klaar voor de Kalahari! Vandaag weer een beestachtige hoeveelheid aan boodschappen gedaan. We moeten ongeveer 10 dagen kunnen overbruggen zonder een supermarkt tegen te komen. De auto tanken we morgenochtend vol, de watertank van 120 liter is tot op het randje gevuld, we hebben 30 liter aan fleswater, de koelkast zit vol, de vriezer is gevuld met prachtig mooi vlees, we hebben voor 5 dagen aan braaihout in de auto liggen en onze kleren zijn gewassen!

We zijn benieuwd naar wat we zullen gaan zien in de Kalahari. Veel of weinig dieren? Is het er nog groen? Hoe zijn de zonsopkomsten en -ondergangen?

De twee dagen in Thakadu waren uiterst ontspannen. We hebben hier geweldig lekker gegeten en gedronken (mooie wijnkaart hebben ze hier). We zijn weer schoon en fris! Het enige wat niet lukt en waar ik vanaf nu ook geen tijd meer aan ga besteden omdat het anders mijn humeur niet ten goede komt is het uploaden van foto's en video's. Of de Wifi kan het niet aan of waarbenjij.nu ligt dwars; het lukt in ieder geval niet. Jammer, want er zitten er wel een paar mooie bij.

Voor kleine Abdullah nemen we een stukje Afrika mee. We konden deze niet laten liggen ;)

Na de Kalahari gaan we direct door naar de Makgadikgadi Pans. We zullen dus hoogstwaarschijnlijk tot het einde van de vakantie offline zijn.

Groetjes,
M&M

• 11 Mei 2017 - 19:27

Simone:

Heel veel plezier en lekker genieten!

• 11 Mei 2017 - 19:50

Christine:

Hi guys, ik was te laat om jullie een goede reis te wensen en nu zitten jullie al weer midden in een prachtig avontuur. Ik reis in gedachten met jullie mee. Veel plezier nog en tot thuis. Liefs Christine

• 12 Mei 2017 - 11:24

Kitty:

Heel veel plezier nog, en geniet van alles.