windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

windhoek

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

23 September 2014 | Namibië, Windhoek

Hoi allemaal,

Vanochtend vroeg zijn we aangekomen in Windhoek. De vlucht duurde net 9 uur te lang. Na ongeveer een half uurtje vliegen hadden Marjolein en ik reeds een houten kont van de harde stoelen. Maar goed, vliegen is nooit echt comfortabel.
Vandaag weinig meer gedaan dan inchecken in ons guesthouse, bijslapen en boodschappen gedaan. Morgen krijgen we de auto, doen we nog wat meer boodschappen en gaan we op weg naar Waterbergplateau. Zo'n 300 km naar het noorden.

Windhoek zelf is niet onaardig, maar een beetje saai. Veel beton en het doet denken aan een mini uitvoering van Kaapstad. Zelfs de mall hier lijkt sprekend op die in Kaapstad, alleen wat kleiner. Wel ideaal zo'n mall, want je hebt alles onder een dak, goede supermarkten en veel parkeergelegenheid. Wel grappig een mall met allemaal hedendaagse, hippe winkels en hedendaagse, hippe mensen terwijl je weet dat een paar 100 km oostwaarts het San-volk met pijl en boog achter een hert aan het rennen is.

Voor de rest weinig te melden. We zijn benieuwd naar morgen.

Groetjes, M&M

• 23 September 2014 - 16:35

Erica:

Hallo daar!

Wat heerlijk dat mijn blik op de realiteit weer eens geopend word. Ik zie al uit naar de volgende berichten.

Heel veel plezier!

Groetjes Erica

• 23 September 2014 - 17:07

Kym:

En toch.....klinkt het nu al leuk :-).

Enjoy!!!

Groet,
    Kym

• 23 September 2014 - 17:59

Thijs En Nelleke:

Dat was een verrassing om nu al bericht van jullie te hebben. En nu al meteen in de Michiel stijl! Wij wachten in spanning af!

• 23 September 2014 - 17:59

Thijs En Nelleke:

• 23 September 2014 - 20:56

Simone:

Noodzakelijk kwaad zo'n reis...veel plezier nu!

• 23 September 2014 - 20:59

Christine:

Ja zeg, je gaat toch geen 9 uur vliegen om een beetje te shoppen in de mall! Had je hier ook gewoon naar de Rompertpassage kunnen fietsen. Ik verwacht wel wat meer avontuur dan dit hoor! Maar vooruit, jullie krijgen nog drie weken de kans. Enne Michiel: fijne vakantie gewenst hè ( dat is acht) en Marjolein: nog niets gehoord :-(. Liefs Christine

• 24 September 2014 - 14:25

Truus De Graaf:

Reizen is afzien!

• 28 September 2014 - 21:06

Helga:

Gelukkig zit die vliegreis er voor even op! Veel plezier!

• 29 September 2014 - 10:21

Arno:

Het schijnt momenteel in München erg gezellig te zijn, is mij verteld! :-D

• 30 September 2014 - 03:30

Annemarie Cornelissen:

Hoi M and M
    Wat leuk te horen dat jullie op vakantie zijn !!!Wij zijn in Canada helemaal leuk te horen dat jullie het leuk hebben vanaf deze plaats Burlington close to Toronto hopen wij dat jullie het net zo leuk hebben als wij hier .Dikke kus en take care .

Walter and Annemarie