Etosha - Halali 27-09 - Reisverslag uit Halali, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Etosha - Halali 27-09 - Reisverslag uit Halali, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Etosha - Halali 27-09

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

27 September 2014 | Namibië, Halali

Hoi allemaal,

Hieronder weer een dag uit wat een verzamelbericht had moeten zijn....

Groetjes,
M&M

Etosha - Halali 27-09

Vandaag was het dierendag. Van 's-morgens 8:00 tot vanmiddag 15:30 hebben we gezworven door Etosha. Zo'n 100 kilometer vol met dieren. Zebra's, kudu's, springbokken, gnoe's, giraffen...... Te veel om op te noemen. Natuurlijk weer een olifant pal naast de auto net zoals in Zuid-Afrika. Dat blijft indrukwekkend. De auto en wij zitten onder het stof en we hebben dan ook vandaag het eerste wasje gedraaid. De canopy (afgedekte laadruimte van de Hilux) is inmiddels compleet doorstoft.

Had ik al gezegd dat het hier werkelijk schitterend is en dat de mensen ontzettend vriendelijk zijn? Het is wel bloedheet, maar dat zal ik ook al gemeld hebben. Afgelopen nacht was trouwens de eerste nacht dat we onze donzen fluffy slaapzakken nodig hadden. Diep weggekropen om de koude nacht (waarschijnlijk onder de 10 graden) comfy door te slapen; een schril contrast met de temperaturen vanaf een uurtje of negen 's-morgens

• 03 Oktober 2014 - 21:04

Pa:

Hallo,

Wisten jullie dat Halali een eresignaal is in de jachthoorn muziek?
    Verder hopen wij dat de komende nachten een beetje warmer zijn.
    Gr
    Pa en Thea