Etosha - Namutoni 26-09 - Reisverslag uit Waterberg, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Etosha - Namutoni 26-09 - Reisverslag uit Waterberg, Namibië van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Etosha - Namutoni 26-09

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

26 September 2014 | Namibië, Waterberg

Hoi allemaal,

Hier dan het tweede berichtje uit de verzameling die leidde tot de mislukte post van eergisteren.

Groetjes
M&M

Etosha - Namutoni 26-09

Via een geweldig mooie weg hebben we vandaag afscheid genomen van het Waterberg plateau. Vandaag zouden we zo'n 400 kilometer naar Halali in Etosha afleggen. Deze route hebben we ingekort tot 330 kilometer door een camping eerder te pakken: Namutoni aan de oost rand van Etosha. De reden hiervoor was dat we twee uur nodig hadden om wat facilitaire dingen te regelen: bijvullen gastank, bijvullen dieseltank (deze keer maar 40 liter) en bijvullen twee hongerige magen. In Namibië gaat alles wat trager en minder efficiënt dan in Nederland en daar verkijken we ons nog wel eens op. Op dit moment (16:45) drinken we onze eerste gin-tonic van vandaag. Als die soldaat gemaakt is, gaan we met een rugzak vol camera's en verrekijker naar een drinkplaats. Morgen gaan we dan echt beestjes kijken en verder Etosha in naar Halali. De camping waar we vandaag niet meer aan toekwamen en die we vanuit Nederland gereserveerd hadden.

Namibië bevalt ons tot dusverre uitstekend. Ontzettend aardige mensen met een goed gevoel voor humor, schitterende natuur en ook het rijden is erg tof.

Groetjes, M&M

• 08 Oktober 2014 - 08:15

Leoniek:

Ja ja........naar een drinkplaats?? En net een gintonic op......volgens mij zijn jullie al op die drinkplaats beland:-))

groet leoniek