Jetzt geht's los! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Jetzt geht's los! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Jetzt geht's los!

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

21 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

We zijn er helemaal klaar voor. Voor zover als het kan, is alles ingepakt. Toch wel vreemd inpakken. Bijna geen kampeerspullen, geen fietskleren, geen regenkleding, geen fiets.... Wel een enorme bak aan elektronica (zie foto): compactcamera, spiegelreflex camera, GoPro, iPad, twee iPhones, e-reader. Hadden we vroeger de bagage vol met boeken en filmrolletjes, nu met de elektronische vervangers en opladers. Netto schieten we er weinig mee op :)
Marjolein en ik zijn ontzettend benieuwd naar de Namibië. Zelden hebben we een vakantie zo goed en zo ver van te voren voorbereid. We hebben zelfs nog een off the road cursus gevolgd om te oefenen met off the road rijden. Ontzetten leuk en ik voel een nieuwe hobby aankomen.

Morgen vertrekken we om 13:00 naar Frankfurt en vliegen we om 20:00 naar Windhoek met een directe vlucht.

Hoe het in Namibië zit met internetvoorzieningen weten we niet. We hebben dus geen idee in hoeverre we jullie op de hoogte kunnen houden.

Tijd om een biertje te monteren.

Groetjes,
Michiel en Marjolein.

• 22 September 2014 - 05:01

Erik Jan:

Heel veel plezier vanaf een saaie Dubai airport!

Ej & Es

• 22 September 2014 - 11:46

Truus De Graaf:

Een heel goede reis en heel veel plezier.Liefs.

• 22 September 2014 - 22:33

Richard:

Ik zeg kijk alle afleveringen van a 4x4 is born nog een keer. Dan weet je hoe je een echte fourwheel drive bouwt! Overigens al die electronica schept verwachtingen....

Fijne vakantie!!

Richard

• 23 September 2014 - 10:56

Thijs En Nelleke:

Uiteindelijk met veel hulp van een net terug in nederland Erik Jan kunnen wij het ook lezen. Geniet met volle teugen en hopenlijk kunnen wij daar ook van meegenieten.

• 23 September 2014 - 11:29

KLTG:

Helaas jullie geen goede reis meer kunnen wensen. Ik dacht dat jullie pas volgende week vertrokken! Dus bij deze een hele fijne reis.......geniet ervan!! Heeeeeerlijk, lekker Afrikaanse lucht snuiven XXXX

• 24 September 2014 - 14:21

Arno:

De alles-in-een device is tegen alle verwachtingen in nog steeds niet uitgevonden...