WiFi in de outback - Reisverslag uit Nata, Botswana van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu WiFi in de outback - Reisverslag uit Nata, Botswana van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

WiFi in de outback

Door: Michiel en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

25 Augustus 2015 | Botswana, Nata

Elephant Sands - Nata Botswana

Hoi allemaal,

Yes, we hebben WiFi. De eerste keer deze vakantie. Marjolein en ik zitten in een lodge / camp site genaamd Elephant Sands. Beide delen van de naam kloppen: zand is er genoeg, olifanten staan met z'n vieren uit een waterput te drinken op 25 meter afstand. We hebben al een week van de vakantie er op zitten en wat een prachtige vakantie is het tot nu toe. Wel heel veel kilometers afgelegd (1600 km), maar je moet hier nou eenmaal veel rijden om ergens te komen. Als voorbeeld de camping waar we een paar dagen geleden op stonden: de receptie was 30 kilometer van de campsite vandaan. Alsof je in Den Bosch incheckt voor een plaatsje in Boxtel. We hebben al behoorlijk veel gebruik mogen maken van de vierwielaandrijving, meer en in de gehele vakantie in Namibië. Bepaalde wegen waren lastig begaanbaar, maar de Toyota Hilux doet uitstekend zijn werk. De auto was net een maand oud toen we hem oppikten. Inmiddels heb ik er reeds een mooie deuk in gezet, omdat er een boompje in de dode hoek zat bij het achteruit rijden. Overigens niets dan lof over de uitrusting die we hebben meegekregen: twee reservewielen, uitgebreide sleepkabelset, uitstekende koelkast, compressor om de banden op te pompen en zand overal uit te blazen en..... een iPod aansluiting

• 25 Augustus 2015 - 20:33

Christine:

Klinkt weer geweldig en avontuurlijk. Wat een mooie ervaring gaat dit weer worden. Ik geniet op afstand een beetje met jullie mee. Christins

• 26 Augustus 2015 - 11:10

Leoniek:

Wauwwwww.......wat een reis! Ziet er helemaal geweldig uit! Net even wat anders als onze afrikatrip ;-)
    Hoewel die ook erg leuk is hoor. Wij zijn nu helemaal gesetteld in Blouberg met elke dag weer prachtig uitzicht op de tafelberg en robbeneiland.

Liefs van ons KLTGL

• 26 Augustus 2015 - 15:43

Mama Truus:

Afrikaanse boompjes, die staan maar in de weg. Veel plezier in het Senyati camp. Volgens de website is daar ook wifi (gratis). Dus ik hoop weer op mooie foto's en spannende reisverslagen. Heel veel liefs en geniet ervan!

• 26 Augustus 2015 - 16:26

Thijs/Nelleke:

Leuk dit eerste reisverslagje, spannend die olifanten zo dichtbij. Nu we dit lezen zijn jullie alweer op weg naar Kasane. Hier in Beaune afwisselend WiFi, morgen naar de Ardeche. Jammer van die deuk, maar dat zal wel verzekerd zijn, toch? We kijken uit naar jullie volgende verslag.
    N&T

• 26 Augustus 2015 - 22:51

Simone:

Mooie plaatjes en klinkt super allemaal. Geniet er lekker van