Brrr wat is het warm - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Brrr wat is het warm - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Brrr wat is het warm

Door: Michiel en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

30 Oktober 2011 | Sri Lanka, Negombo

Hoi allemaal,

Hier zitten we dan. In een heet en benauwd Sri Lanka tot op het bot te verkleumen om dit verslag de wereld in te sturen. De airco in het internetcafe staat op standje vrieskist en de rillingen lopen over ons bezwete lijf. Voer voor een lekkere verkoudheid dus.

De vlucht naar Sri Lanka is goed verlopen. Helaas waren de etappes net wat te kort om goed te slapen (6 uur naar Dubia en 4 uur naar Colombo), maar dat halen we vanavond wel in. Emirates had ons goed voorzien van eten, drinken en onboard entertainment dus we hebben ons niet verveeld. Ons hotel ziet er helemaal geweldig uit. We hebben nog nooit zo luxe gezeten in onze overzeesche reizen: Uitzicht op zee, een zwembad, mooie bar en een ruime kamer met stortdouche waar bar weinig water uitkomt.

Zo meteen gaan we fietsen weer in ere herstellen. Of de KLM fietsdozen zijn kleiner geworden of onze fietsen zijn gegroeid, in ieder geval moesten de voorwielen er uit.Ik heb al gezien dat de bagagecontrolleur het nodig vond om onder mijn stuurlint te kijken of daar iets verstopt zat. Dus ik kan aan de slag met duct tape om dat weer netjes te krijgen.Voor de rest hebben we nog geen rariteiten mogen ontdekken. Zelfs de dozen zijn geschikt voor hergebruik.

We hebben nu nog vrij weinig te melden, behalve dan dat we weer dat moeilijk beschrijfbare Aziegevoel hebben. Het klimaat, de geuren, de omgeving; alles is weer als vanouds: op en top Azie.

Tot het volgende bericht!

Groetjes,
M&M

• 30 Oktober 2011 - 09:43

Simone:

He lieverds,

Geniet van deze welverdiende vakantie!
    Veel plezier en succes
    Groetjes simone

• 30 Oktober 2011 - 14:38

Nelleke En Thijs:

Leuk dit eerste verslagje. Hopelijk gaan jullie veel leuke avonturen beleven!
    Groetjes,
    Pap en Mam

• 30 Oktober 2011 - 15:42

Arno:

Ik heb gehoord dat de roepie roepie vogel daar ook erg goed schijnt te gedijen... Misschien krijgen jullie 'm WEL goed op de foto! Ongeacht dat, een drietal prachtige weken gewenst! Ik vind het leuk om dit in de gaten te houden en zal dat stuk van 2009 ook eens lezen. Groetjes, Arno

• 30 Oktober 2011 - 15:48

KLTG:

Altijd goed om fietsverslagen te lezen!! Daar worden wij blij van....
    Toch nog vergeten om jullie een goede reis te wensen, dus bij deze dan maar!!
    Geniet ervan en wij volgen jullie!
    Liefs van ons allemaal....... KLTG

• 30 Oktober 2011 - 19:25

Christine:

Hallo daar dan,
    Ben bang dat mijn op de valreep gestuurde sms'je niet meer op tijd was dus een hele mooie vakantie toegewenst van Erik en mijzelf. Ik hoop dat jullie behalve de fietsen ook je fiets benen hebt meegenomen? Ik wil wel fietsfoto's zien als bewijs, want denk maar niet dat ik er in tuin, volgens mij gaan jullie gewoon drie weken vet chillen aan het zwembad.
    Overigens, wij waren in Maastricht dit weekend waar we gisteravond op het terras hebben gegeten! Heerlijk zwoele avond. We hebben ook Kobe goedgekeurd dus dat gaan we dan voor januari op de kalender zetten. Nou, heul veul plezier gewenst hoor! Saluukes Chris en Erik.

• 31 Oktober 2011 - 11:37

Annemarie C :

Leuk weer van jullie te horen,de schrijfstijl van jullie beide spreekt ons altijd erg aan.Hopelijk krijgen jullie de fietsen weer goed in orde en kan het grote genieten beginnen.Wensen jullie veel plezier en tot het volgende bericht,doe voorzichtig.
    liefs van ons beide
    Walter en Annemarie.

• 31 Oktober 2011 - 14:30

Mama Truus:

Fijn al zo snel iets van jullie te horen (lezen).Heel veel plezier en sterkte met de hitte. Liefs.
    mama Truus.