Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van MichielenMarjolein - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg MichielenMarjolein

31 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Zo, daar zitten we dan. Ruim op tijd in gate G9, Schiphol. Bagage inchecken verliep bijzonder soepel. Zo soepel dat ik iedereen die nu nog een godsvermogen uitgeeft aan priority tickets, gewoon een tandem adviseer. Dat ding is zo lomp en log dat we door een medewerkerster van Emirates netjes naar een vrij loket werden geleid. Na het inchecken heeft die dame ons begeleid naar de afwijkende bagageband. Chapeau voor die dame en ik denk dat zij ook blij was dat die 2,4 meter aan metaal binnen een kwartier uit haar incheckgebied was verdwenen.
Door de douane was ook zo gepiept en de bagagecontrole verliep ook snel. Al met al hebben vandaag de snelste incheckprocedure ooit (voor ons) achter de rug.

De stress van de afgelopen weken is nu vergeten (wat nou CRISIS; we hebben het drukker dan ooit) en we zijn er helemaal klaar voor.

Groeten, M&M

• 31 Augustus 2013 - 15:36

Leoniek :

Helemaal vergeten jullie een hele fijne reis te wensen:-( Domdomdom.....
    Maar bij zeze dus heel veel plezier en geniet van al het mmois wat jullie gaan etegenkomen. snuif je ook voor mij even wat Afrika op?? ben ik wel aan toe XXX

• 31 Augustus 2013 - 16:32

Kitty En Jacques:

We komen net zelf terug van een weekje Schoorl. Tja, verschil moet er wezen, hè?
    Heel veel plezier, geniet en wees voorzichtig.

Liefs

Kitty en Jacques

• 31 Augustus 2013 - 19:10

Pap En Mam:

Nou, dat hebben we goed ontvangen hier in Limburg. Het werkt dus. Fijn dat jullie een vlotte start hadden. Goede vlucht en heel veel plezier in Afrika. Pap en Mam

• 31 Augustus 2013 - 20:30

Annemarie Cornelissen:

Hoi Michiel en Marjolein
    Leuk dat we weer mee mogen genieten het eerste bericht was direct al leuk ,zie het helemaal voor me .Goed idee wij nemen bij de volgende reis ook een tandem mee !! Wij wensen jullie heel veel plezier geniet ervan en laat ons meegenieten .

Lieve groetjes W&A

• 31 Augustus 2013 - 20:38

Simone Cornelissen:

Nogmaals hele goede reis en veel plezier daar, lekker genieten!
    Xx simone

• 01 September 2013 - 03:33

Esther:

Heeeeeel veel plezier lieverds! Dikke zoen uit Panama! Es en ej

• 02 September 2013 - 10:08

Kym:

Ja die Emiraten weten wel hoe ze het moeten regelen. Ben ben nu al benieuwd naar de volgende verhalen!!!!

Have fun!!!

En en? had ik gelijk?

• 02 September 2013 - 20:07

Pa En Thea:

Hoi

Een goed begin is het halve werk. Zo maar doorgaan met de rest van de vakantie.
    Tot meels,

Pa.